Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego
... forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skoki w teren przygodny
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna -> Sprawy aeroklubowe - informacje, ogłoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:37, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Paweł napisał:
Ciesla A Ty nie chciałeś sobie bryknąć?
POgoda ładna więc spotykamy się w kutnie. Ja autkiem Wy latającym muzeum Wesoly


Paweł, chcieć to bym chciał, ale rozsądek mówi mi żeby trochę poczekać.
Chociaż z drugiej strony..., rozsądek mówi mi - "nie pij" Zdegustowany, ale silna wola jak zwykle zwycięża Hyhy Jezyk

A poza tym, jak skoki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 20:46, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Oczywiście, mam na myśli teren przygodny, a nie duże, wygodne jak kanapa lotnisko. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 22:50, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Mimo tego że stadion duży to nie było tak łatwo... przy podejściu z nad drzew były takie bąble że nawet na szybkim człowiekiem targało, za to przy lądowaniu z za trybuny otaczającej stadion szły takie rotory duszące że Remkowi na 1,5m nad ziemią "zgasł" spadochron... sam wiesz Cieśla naljepiej jak to jest z rotorkami... Kwasny trzymając się kolejności ladowania i separacji w jakiej wychodziliśmy lądowałem w rogu stadionu tak aby nie kolidować w podejściu Sajmonowi, podsumowując skok fajny w trudych warunkach atmosferycznych i gdyby nie to że lecieliśmy na szybkich spadakach mogło by być krucho Zdziwiony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 19:17, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Jak tam w Pabianicach ?
Trochę dziś torbiło...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódż

PostWysłany: Pon 8:18, 20 Wrz 2010    Temat postu:

W pabianicach chcieli żebyśmy lądowali na polance 10 na 10m otoczonej drzewami wesołym miasteczkiem teren był dodatkowo zryty i z krzaczkami więc nie zgodziłem sie na skoki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon




Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Pon 8:29, 20 Wrz 2010    Temat postu:

strefę wyznaczoną przez organizatora do lądowania można by porównać do próby lądowania w parku na zdrowiu bądź w zoo przy klatce dla tygrysa Mruga a tak poważnie to ilość krzaków, karuzeli,latarni,ogrodzeń czy innego ustrojstwa dookoła było tak wiele Kwasny że przy tych warunkach meteo misja raczej dla agentów z 007 Mruga Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 19:54, 21 Wrz 2010    Temat postu:

trzymając się kolejności ladowania i separacji w jakiej wychodziliśmy lądowałem w rogu stadionu tak aby nie kolidować w podejściu Sajmonowi, podsumowując skok fajny w trudych warunkach atmosferycznych i gdyby nie to że lecieliśmy na szybkich spadakach mogło by być krucho Zdziwiony[/quote]

Grzesiu, a czemu miałbyś kolidować w podejściu Sajmonowi, przeca podchodziłeś ostatni ??? Zdziwiony Niepewny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:01, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Spieszę Ci Pawełku z wyjaśnieniem sytuacji.
Kolejność była następująca - Remik Simon ja. Mimo tego że miałem większy WL od Simona to wychodziłem na końcu, ponieważ skakałem na nowo przerobionym przez Izę spadaku a dokładniej sterówkach (miałem sprawdzić jak się zachowuje w powietrzu). Po wyskoczeniu i opóźnieniu 3 sekund rzuciłem pilocik (Stiletto ma to do siebie że się "długo" otwiera tyle że za to jak masełko) i wisiałem na 1000m. Na mojej wysokości w odległości około 200m leciał Simon. Remik dużo poniżej bardzo dobrze utrzymał separację wysokości i odległości "zrzynając" w zwitkach. Aby nie prześcignąć Simona cały czas leciałem na 40% przyhamowanym spadochronie. W chwili dojścia do punktu wyjściowego (300m) Simon był na mojej wysokości, dokatując do punktu bazowego na zhamowanym spadaku (200m) wysokość moja względem Sinona w dalszym ciągu była zbyt mała abym przechodząc przez punkt decyzyjny (przy manewrze 180tki w moin przypadku 90m) wykonać prawidłowo manewr ladowania. Tym samym zrezygnowałem z wykonania manewru i w dalszym ciągu utrzymywałem lot na zhamowanym sprzęcie, tak aby bezpiecznie wylądować. W ostatniej fazie podejścia napędziłem spadochron z tzw. przeskoku
[link widoczny dla zalogowanych]
i wylądowałem tuż za Simonem
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieję że w miarę rozjaśniłem Twą wątpliowść co do kolejności lądowania Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Wto 22:42, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:19, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Mam nadzieję że w miarę rozjaśniłem Twą wątpliowść co do kolejności lądowania Wesoly

Sorry, w dalszym ciągu nie wyjaśniłeś moich wątpliwości Zawstydzony
Skoro miałeś większy WL, to czemu wysiadałeś ostatni ? Niepewny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:21, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Sprawdzanie spadochronu na pokazach nie jest chyba najlepszym pomysłem,( oczywiście mogę się mylić) Zawstydzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:24, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ogólnie fajnie, że napędziłeś z przeskoku i nie wylądowałeś ani na Sajmonie, ani na barierce przewala oczami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:43, 21 Wrz 2010    Temat postu:

było daleko od barierek, chociaż na tym zdjęciu widać jak bym nad nimu przeskakiwał Rotfl
[link widoczny dla zalogowanych]
co do lądowania na siatkach na pokazach bo to nie miłe wspomnienia... i lepiej żeby nigdy więcej się nie wydarzyły;
to nie jakiś spadochron na któym nie skakałem, którego nie znam, tak więc "sprawdzanie na pokazach" to zbyt mocne określenie, chodziło jedynie o sprawdzenie czy przedłużenie sterówek jest wystarczające czy też trzeba je jeszcze odpuścić, jeśli chodzi o napędzanie z przeskoku (lub jak kto woli z przehamowania) to bezpieczna metoda i jedna z pierwszych jaką się uczy lądowania z napędzaniem przy trudnych warunkach, a takie właśnie były; EOT


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Łosiu dnia Wto 22:40, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cieśla




Dołączył: 02 Mar 2007
Posty: 1230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:46, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Szczególnie na pokazach
EOT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon




Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Wto 21:53, 21 Wrz 2010    Temat postu:

chciałbym dodać,że zrobiłem 10 sek opóźnienia po czym rzuciłem pilocik(według mojego altitracka oczywiście do wglądu) ,następnie po otwarciu poluzowałem taśmę piersiową, slider itd.i widząc Grzesia niewiele powyżej zrobiłem dwie 360 na taśmach jedna po drugiej po których zostało mi ok 400 metrów,które poniekąd musiałem przeznaczyć na przygotowanie się do podejścia (zwłaszcza,ze był to teren bez jakiejkolwiek alternatywy do lądowania) następnie lądowanie z ok 120 stopni i na ziemi.......tak wiec sugestie w moim kierunku ze za mało zwijałem pozostawię bez komentarza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łosiu




Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 551
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:58, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Szymon daleki jestem od sugestii w Twoim kierunku, jeśli odebrałeś to persnalnie to przepraszam, nie miałem takiego zamiaru Padam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sekcji spadochronowej Aeroklubu Łódzkiego Strona Główna -> Sprawy aeroklubowe - informacje, ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin